Aproape 2.900 de mașini a vândut BMW în România în 2019, un record pentru brand-ul premium bavarez. Peste 60% dintre acestea au fost SUV-uri. Clienții români au un model BMW preferat.
BMW a vândut 2.858 de mașini anul trecut în România, ceea ce reprezintă o creștere de 3% față de 2018. 60,8% dintre acestea au fost SUV-uri, iar în topul preferințelor clienților s-a poziționat noul BMW X5, ales de 567 dintre clienți, plus 47% față de 2018, când BMW X1 a fost numărul 1.
Dintre SUV-urile constructorului bavarez vândute anul trecut, 80% dintre ele au fost comandate cu tracțiune integrală xDrive.
Dieselul continuă să-și trăiască epoca de glorie în România. 61% dintre mașinile BMW vândute, echivalentul a 1747 de unități, au fost cu motoare pe motorină, dar ponderea este în scădere față de anul 2018. 824 mașini pe benzină au fost livrate, în timp ce versiunile plug-in hybrid au fost alese de 58 de clienți.
Și modelul electric BMW i3 a câștigat teren în segmentul mașinilor premium cu emisii zero. 229 de clienți au ales un i3 anul trecut, cu 54,7% mai mulți decât în 2018. Mașina electrică germană a devenit al patrulea cel mai bine vândut model al mărcii în România după SUV-urile X5, X1 și X3.
72 de clienți au ales un BMW M, cu M5 ales de 31 dintre ei.
MINI a marcat al doilea cel mai bun rezultat din istoria sa în România, înregistrând o creștere de 15%. 263 de unități MINI au fost livrate anul trecut.
Cei care preferă două roți în loc de patru au cumpărat 386 de unități produse de BMW Motorrad.